Handlekurv

Salgs- og leveringsbetingelser

Dette er salgsbetingelsene til Pictureit.no AS som har utgangspunkt i standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett fra forbrukerrådet.

Leveransevilkår
Pictureit.no AS sender bestillinger til hele Norge ( med unntak av Svalbard og Jan Mayen ) Leveringstiden avhenger av om vi har posteren ferdig trykket på lager, eller om den produseres ved bestilling. Normal leveringstid er 1 uke etter registrert innbetaling. Vi tar forbehold om lengre leveringstid i perioder med mye trafikk hos oss eller vår transportpartner.

Brevpakker leveres normalt sett i din postkasse. Men i noen tilfeller, for eksempel hvis postkassen din er full, må du hente pakken på postkontor. Da vil du få henteseddel i postkassen.

Betaling

Vi benytter Klarna Checkout som betalingssystem. Med Klarna Checkout er det enkelt, fleksibelt og trygt for deg å handle på nett. Du identifiserer deg enkelt gjennom å svare på et par spørsmål, og du kan enkelt velge den betalingsmetoden som passer deg best. Først bekrefter du ditt kjøp, deretter velger du hvordan du vil betale.

Hvis du ønsker å bestille fra Sverige eller Danmark så lager vi en manuell bestilling. Send info med hva du ønsker og adresse til [email protected] så får du en faktura på e-post. Fraktkostnader kommer i tillegg.

Vi sender ikke varer i oppkrav.

Har du spørsmål angående din faktura, vennligst kontakt Klarna kundeservice: Klarna Support

Kopirett
Innhold på www.pictureit.no er pictureit.no sin eiendom. Dette innhold er beskyttet etter opphavsrett, markedsførings- og varemerkelovgivning. Ved kjøp av digitale filer er man underlagt loven om kopirettighet. Dvs. kopiering, videresalg, bruk på nettside, sosiale medier, magasin eller annet kommersielt bruk er forbudt. Ta kontakt dersom du har spørsmål!

Priser
Prisene som er oppgitt i nettbutikken er inkludert merverdiavgift, toll o.l. Summen du får du se i din handlekurv før bestilling er gjennomført har ingen skjulte avgifter, og inkluderer frakt og emballasje.

Registrering
Det er gratis å registrere seg som kunde hos pictureit.no, og du forplikter deg ikke til å kjøpe før du har gjennomført en bestilling. Vi lagrer opplysningene på en sikker måte, og opplysningene vil ikke være tilgjengelige for uvedkommende. Ta godt vare på passordet ditt. Det er din egen sikkerhet slik at ikke uvedkommende skal misbruke brukernavnet ditt. Du bestemmer selv passord når du registrerer deg. Du kan registrere deg her.

Rabattkoder
Har du vært så heldig å få en rabattkode? Den legger du til når du er i kassen, og din rabatt vil bli trukket fra i kassen. Les mer her.

Frakt
Hos pictureit.no er det alltid gratis frakt. (Unntatt til forhandlere) Små pakker sendes normalt som brevpakke. Større forsendelser hentes på postkontor. Da vil du få henteseddel i postkassen.

Reklamasjon
Hvis du skulle være så uheldig å motta en vare som er skadet eller du har fått feil referanse, ta kontakt innen 14 dager så løser vi dette:
Mail til [email protected] eller ring +47 986 56 889.

Bytte- og angrerett
Du kan bytte de fysiske varer som du har bestilt på pictureit.no innen 30 dager, så sant det er ubrukt og uskadet. Kjøper må selv dekke returkostnader, og varene sendes til:
Pictureit.no AS
Postboks 8343
4676 Kristiansand
Når vi har mottatt returen vil du motta en mail fra oss og så vil beløpet for den returnerte varen bli refundert til den kontoen man betalte fra.
Send en mail med ditt ordre nr og hva du skal returnere til [email protected]

Digitale posters: Da filene automatisk blir sendt til kjøper når ordren er fullført så kan man ikke returnere varen. Da er det ikke en automatisk angrerett.

Vareinformasjon
pictureit.no gjør hele tiden sitt beste for å gi deg korrekte produktopplysninger. Vi tar likevel forbehold om skrivefeil.

Partene
Selger
Firmanavn: Pictureit.no AS
Postadresse: Postboks 8343, 4676 Kristiansand
Besøksadresse: Pictureit.no AS, Rigedalen 41, 4626 Kristiansand
E-post: [email protected]
Telefonnummer: +47 986 56 889
Organisasjonsnummer: 916 217 072
MVA nummer: NO916 217 072MVA

Kjøper er den person som foretar bestillingen.

Konfliktløsning
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Kjøperen kan ta kontakt med
Forbrukerrådet for å få bistand i en eventuell tvist med selger. Dersom minnelig løsning ikke oppnås etter megling i Forbrukerrådet, kan partene skriftlig begjære at Forbrukerrådet
fremmer tvisten for Forbrukertvistutvalget. Vedtak av Forbrukertvistutvalget er rettskraftig fire uker etter forkynning. Før vedtaket er rettskraftig, kan partene, ved innsendelse av stevning til Forbrukertvistutvalget, bringe vedtaket inn for tingretten.

Log in

Handlekurv